Home

Hmm..Sedapnyer..Tau2 dah abis..

Kami membantu anda seisi keluarga untuk mendapatkan biskut homemade yang enak dan berkualiti ibarat meraikan setiap hari seperti hari raya.

Kisah kami..

Permulaan kami bermula ketika seluruh dunia diserang virus Covid-19, seluruh negara dan dunia mengalami krisis dimana perniagaan terpaksa ditutup buat seketika.

Oleh yang demikian, kami telah mengambil inisiatif untuk membuka cabang F&B dalam membekal homemade cookies ke seluruh Malaysia bagi membantu dan menjana pendapatan bagi syarikat dan staf kami.

Berikutan sambutan yang menggalakan dan luar biasa, kami membuka peluang kepada lebih ramai orang diluar sana untuk menjadi pengedar bagi menjana pendapatan tambahan.

Senarai Produk Kami

Antara produk laris kami adalah biskut homemade, banana happy crunch, rempeyek dan brownies yang bakal menggamit persaan anda tatkala anda menikmati biskut-biskut kami.

Testimoni..

Renocookies telah berjaya menggamit memori indah anda seisi keluarga ketika menikmati biskut kami, bukan omongan kosong semata.

Promosi Terkini

Jom JANA PENDAPATAN bersama kami!

Kami juga membuka peluang kepada para wanita yang ingin membantu keluarga (suami & ibubapa) dengan menjana pendapatan tambahan.

Tips-tips & Perkongsian Menarik

Biskut raya paling popular 2021

Biskut semperit cheese SEMPERIT CHEESE antara kegemaran anak-anak kecil kerana rasanya yang rangup dan sedap. Tak sedar habis sebalang. “Makk…nak lagi..” 2) Suji Almond SUJI ALMOND dihasilkan melalui gabungan crushed almond dan ghee yang memberi rasa lemak dan rangup. Bergabung…meletop! Biskut yang sangat rapuh dan cair di mulut. 3) Almond London ALMOND LONDON sememangnya mewah dengan salutan coklat berkilat.Teruskan membaca “Biskut raya paling popular 2021”

Resepi Puding Karamel Sedap

Resepi Puding Karamel yang amat mudah disediakan dan rasanya memang sedap. Sesuai untuk dihidangkan kepada tetamu dan masa untuk menyediakannya pun tidak terlalu lama. Bahan-bahannya pun cuma menggunakan bahan asas di dapur sahaja. Puding karamel boleh disediakan dengan melalui dua kaedah iaitu kukus atau bakar dengan cara waterbath. Perbezaannya ialah, cara waterbath menghasilkan puding yang lebih licin dan tidak berongga Bahan-Bahan: Bahan-bahan untukTeruskan membaca “Resepi Puding Karamel Sedap”

Resepi Kuih Seri Muka Gerenti Jadi dan Sedap

Resepi kuih seri muka atau orang utara panggil pulut sekaya yang gerenti jadi dan pasti sedap. Resepi ni dikongsi oleh ibu mertua sahabat baik Che Nom iaitu Cikgu Jun. Setelah cuba masak resepi ni, terus Che Nom rasakan inilah the perfect seri muka yang di cari-cari selama ini. Bahan-bahannya semua sama je macam resepi mak Che Nom, cuma biasalah kan kalauTeruskan membaca “Resepi Kuih Seri Muka Gerenti Jadi dan Sedap”